Verzending & levering

Levertijd

Wij doen ons uiterste best je bestelling op werkdagen nog dezelfde dag te verzenden. Niet altijd lukt het ons om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van jouw bestelling iets langer duren.

Besteld & Betaald op werkdagen voor 14:00 dan wordt je bestelling binnen 3 dagen naar jou toe verstuurd.

Voor alle verzendingen maakt Kiki Fashion gebruik van de diensten van PostNL.

Uw bestelling zal altijd aangetekend worden verstuurd. Dit houdt in dat je pakket verzekerd is en dat je thuis moet zijn om de bestelling in ontvangst te nemen. Wij streven ernaar om de geplaatste bestelling altijd binnen 1-5 werkdagen te leveren.

Verzendkosten

Voor transport binnen Nederland, met uitzondering van Caribisch Nederland, brengt Kiki Fashion voor brievenbuspakjes €3,90 en voor een pakket €5,40 in rekening. Vanaf €100,- is de verzending gratis.

Voor consumenten uit andere landen dan Nederland is de bijdrage in de verzendkosten afhankelijk van het land en de hoogte van het bedrag van de bestelling. Kiki Fashion behoudt zich het recht voor om dit bedrag te conformeren aan de meest actuele tariefstelling voor deze diensten door PostNL of een gelijkwaardige aanbieder van pakketdiensten.

Nadat wij de bestelling hebben afgegeven ontvang je een Barcode zodat de jij zending zelf op het internet kunt volgen via Track and Trace.

Houdt  alstublieft rekening met het volgende:

  • PostNL pakketdienst bezorgt op andere tijden dan de gewone post.
  • Wij hebben geen invloed op het tijdstip van bezorgen.
  • PostNL bezorgt 6 dagen in de week, dus ook op zaterdag.

Indien je niet thuis bent, zal de postbode het pakket een dag later opnieuw aanbieden.

Mocht er bij de tweede bezorging ook niet niemand thuis zijn, dan kan je het pakketje bij een post-service punt ophalen.

Je ontvangt dan een kaartje in de brievenbus waarop staat waar je het pakket kunt afhalen. Hiervoor is er 3 weken de tijd om het pakket op te halen. 

Verzendadres wijzigen

Mocht je bestelling reeds zijn verwerkt of verzonden, dan zijn wij helaas niet meer in staat om het adres te wijzigen. Het is de verantwoordelijkheid van de koper om ervoor te zorgen dat zij het afleveradres correct invoert. Zorg ervoor dat de afleveradres die jij hebt ingevoerd, dubbel controleert. Wij zijn niet verantwoordelijk voor pakketten die naar een verkeerd adres, ingevuld door de koper.

Het enige wat wij kunnen doen nadat de bestelling is verzonden, is afwachten om te zien of het pakket wordt teruggestuurd naar ons. Nadat wij het pakket hebben ontvangen, kunnen wij vervolgens het pakket naar het juiste adres versturen. De extra kosten die hierbij optreden zijn voor rekening van de koper.